Defnearim Merhabalar 15+3 günlük hamileyim sürekli yüz üstü yatıyorum ara ara uyanıp düzeltiyorum kendimi ama genel olarak uyku şeklim öyle bebeğime zarar veriyor mu bu uyku biçimim
Ayse_1212 Defnearim bende öyleydim 20.haftaya kadar sonra zaten pozisyon kendi kendine düzeliyor yüz üstü uyuyamıyor insan
DeryaSekban Defnearim karnınız büyüyene kadar yüzüstü yatmada sıkıntı yok zaten amniyon sıvısının içinde ufacık o bıdık. Fakat yinede hamilelik sürecinizi bilmediğimiz için siz doktora gittiğinizde mutlaka doktorunuza bir danışın. Bu arada bol bol yüz üstü yatın çok özleyeceksiniz 😂😂😂
Zehra9616 Defnearim eyfini cikar bence hic bisi olmuyo suan ona korkma zaten karnin ciktiginda otomatik olarak beynin yatirmiyo seni ne kadar alisik olsanda 😊
Ozlem2206 Defnearim 24.haftama kadar yüzüstü yattım karnım şişmediği için şuan yatamıyorum hafiften dönüyorum karnımın azıcığı altta kalınca bebeğim oraya vuruyo güçlü bi şekilde artık rahatsız olduğunu hissediyosun zaten hiçbir sorun olmaz sen bilirsin zamanını☺️