Mnk16 Haftamdan beri çok iştahsıZım bulantım yok ama iştahsızlık çok 😒yumurtayı 4 hastalıkken daha çıkarttım hayatımdan süt peynir zaten yiyemiyorum canım en sevdiğim şeyleri bile istemiyorum bunun bi süreç olduğunu duymak bilmek istiyorum yaşayan var mıydı bu haftalarda
HappyBabyy Mnk16 benimde bulantım var. Oda halsizlik yapıyor. Yumurtayı 3-4 günde zorla yiyorum. Çok normal sanki.. zamanla düzelecek. Alternatif şeyler yemeye gayret ediyorum ceviz falan gibi.
kahvesever__ Mnk16 normal ilk zamanlar ben ilk 3 ay çok çektim sonra 4 ayıma geçtikten sonra düzeldi meyve yiye bilirsiniz böyle nasıl desem midenizin alacağı şeyler yiyin ama çok ağır yiyecekler olmasın bahartlı olmasın hafif şeyler
Duyguseli_kz 13 haftalık hamileyim şuan bende öyleyim canım hiç bişey yemek istemiyor çok severek yedigim yemeklerden tiksinmeye başladım ve aşırı kusmalarim var kusarken kendimi çok kasıyorum
Duyguseli_kz Mnk16 1 ay oldu ilk 2 ayında hiç bişey yoktu tam tersi iştahım açıldı ama 3 ayıma girdiğim an tam tersi oldu