Naneliayran Kıyafetlerini toplu almak istiyoruz.Bildiğiniz önerdiğiniz bi site ya da marka var mı kızlar özellikle 0-3 aylık zıbın vs arıyorum çünkü yaza denk geliyor doğumum zıbından başka bişey giymez galiba @
DeryaSekban Naneliayran ben ebebekten aldım yenidoğan kıyafetlerini fakat babymall bayağı iyi diye duydun üstelik internet satışlarda var. Çeşitte bayağı çok 😊 bir bakmanızı öneririm
Asyaayaz1 Civil e bebek hm alabilirsiniz 0 3 ay 3 6 şeklinde alın çünkü 1 ay anca giyebiliyorlar fazla almayın derim kızım 2940 doğdu ona rağmen 1 ay anca giyebildi