mrs_elisah Selam kızlar adetim 3 gün geçiyor. 3 gündür test yapıyorum ama tek çizgi. Başına böyle birşey gelen var mı? Gidip kan mı vereyim yoksa erken mi??
Zehragniken mrs_elisah canım geç döllenmedir belki. Bekle 1 hafta geçsin adetin. Ya da çok içini rahatlatmak istiyorsan kan ver. En kesin ve net sonuç. İnşallah hayırlısı olsun hakkında
Snglyd mrs_elisah canım predictor test alırsan çok net sonuç verecektir sana.o küçük beyaz olanlar bende de negatifti hep.bebek olmasına rağmen.hayırlısı olsun 🤲🏻❤️
Zehragniken mrs_elisah hayır canım. Yarın verebilirsin. Hcg hormonu kana , idrardan daha önce geçiyor