Merhaba bende 7 haftalık gebeyim yumurtalıklarımda 10 cm büyüklüğünde kist var ve emara girmem gerektiğini söylediler bende bebege etkisi olur diye korkudan giremiyorum. Aynı durum bende de var bir kesim gir birşey olmaz diyor bir kesimde bebege etkisi olucagını söylüyor napıcagımı bende bilmiyorum.