Bernako gurelzehra dün oldum maşllah hiç ağrısı olmadı. İlki ağrımıştı ama o tarafın üzerine yatmamaya özen göstermiştim
kuzeyinannesiiiii gurelzehra benimde birkaç gün agrıdı hic bisey kullanmadım sonra geçti zaten hemşire pamukla kolonya sürebilirsin yada parol icebilirsin dedi sende öyle yap istersen
Poyrazin_annesi Cok agrırsa parol iç demişti hemşire ama bn içmemıstm ılk 2 gun cok ağrıdı snra hafıfledı
Sakyol12 gurelzehra abartısız söylüyorum 3 hafta oldu yaptıralı hala kolumda ağrısı var berbat bir şeydi ikinci dozu olup olmamayı düşünüyorum