Kızlar az önce test yaptık ve pozitif çıktım şu an çok hafif atlatıyorum burun akıntısı hafif öksürük var… evin içinde maskeyle geziyorum bol su içiyorum annem kekik çayı yapacakmış acaba tehlikesi var mı hamile kadın için? Turşu suyu içtim 1 bardak, meyve falan yiyorum işte. 2 aşım var doğuma çok az kaldı inşallah çabuk atlatırım bebeğim çok şükür kıpırdıyor inşallah ona zararı olmaz 😢