mucizeolsunn Aranızda sonucu ilk 6 öğrenip sonra yükselen var mı doktor gebelik yok dedi ama 5 üzeri gebelik olarak kabbul edilmiyor mu 🤷
superrmomy mucizeolsunn reglinize kaç gün vardı? Benim reglimden 1 gün önce 8 çıkmıştı. Şüpheli bir değer iki günde bir baktırın.
annesinin_beybisi mucizeolsunn canım gebesin ama gec döllenme de olabilir kimyasal gebelik de . 2 gunde bir kan ver duzenli artar inşallah 😊
Semiha_t mucizeolsunn en sağlıklı sonuç kan sonucu canm 6 çıkmış sanmıyorum ama bilemem de çünkü hiç duymadım 6 çıkan belki Vardır bilemiyorum
Beybisininannesi mucizeolsunn 2 gün geçikmeye 6 çıksa da çok az zaten.. adet öncesi 7 gün öncesinde falan çıkıyor düşük rakamlar.. şu ana kadar yükselmiş olması gerekirdi
mucizeolsunn Semiha_t doktor söyledi sonuçlar e nabıza işlenmesdi bende sonucu almaya gittim gebelik yok dedi bende kaç çıktı acaba dedim 6 çıkmış dedi bende 5 üzeri gebelik sayılmıyor muydu dedim o zaman yeni olabilir haftaya bidaha ver dedi
mucizeolsunn superrmomy yükseldi mi daha sonra adetim 1 gün gecikince kan vermiştim yani dün testler de pozitif çıkınca
mucizeolsunn Naz24 Google ye girip hızlı resim yükle yazın ilk çıkan siteye dokunun orda görürsünüz zaten resim yükleyin diyor
superrmomy mucizeolsunn evet düzenli artış oldu. Şuan 26 haftalık olduk canım. İnsallah seninde düzenli artış olur 🙏🙏
_Lavinya mucizeolsunn sizin demenizle biliyor 5 üstünün gebelik olduğunu 😑 Allahım bu doktorlar da bir acayip. Sınırda bile olsa aşmış yani.
mucizeolsunn _Lavinya aynen çok şaşırdım bilmemesine bunu biz uydurmadık ya bütün doktorlar diyor 5 üzeri gebelik sayılır diye ama ona ben söyleyince o zaman yenidir dedi sormasam 6 olduğunu bile bilmeyeceğim çok şaşkınım 🤷🤷
_Lavinya mucizeolsunn E yani. Gerçekten bazıları çok sinir bozucu 😅 Bence siz az daha bekleyip tekrar kan verin. İnşallah gönlünüzdeki olur🤭
OzgeSyr_ mucizeolsunn canım merhaba, catlatma iğnesi kullandın mı, ben kullandıgımda 16 cıkmıştı iğneden dolayı