Nurcngel anladım. Yinede gerek duyabilirler . Gerçi bu iğne kesin Lille işe yarar diye bir konu yok ama tedbir olarak verebiliyorlar. Bende şuan 23+5 hamileyim. İki duusgum var . Bu iğne sayesinde bir oğlum var şimdi ki de kullanıyorum. O yüzden dedim. Bendeki genetik. Belki bir ihtimal yazarlar diye düşündüm . Başka ilaç mutlaka başlayacaktır Dr lar diye düşünüyorum