3mlek2bebkannesi Semiha_t. cloud_upload Resimyukle.io Girdiğiniz link doğru ise, belirtilen resim silindi. Teşekkür Ederiz. Resmi göremedim bu yazıyo canm
bkts Semiha_t eger boş gebelik vs olsaydi yolk kesesi olusmazdı :) hayirli olsun insallah sag salim kucaginiza da alirsiniz 🙏🏻 Ben yolk kesesini gordukten tam 1 hafta sonra bebegi gordum stres yapmadan bekleyin her sey guzel olacak 🙏🏻
3mlek2bebkannesi Semiha_t evet canm yolk kesesi sıra bebişte 6_7 haftada alttan muayene ilee gözükür bebiş
_Lavinya Semiha_t Şu anda alt ultrason fotoğrafında yolk kesesi gözüküyor. Bebek zaten sonrasında oluşuyor. Kaç haftalıksınız acaba
Asil28 Semiha_t yolk kesesi var bebekte oluşmaya başlamış Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin inşallah 🙏
Semiha_t 3mlek2bebkannesi cnm dün gittik 6+1 di kalp atışı dinliyemedik sanırım yeni oluşmaya başlamış kalbi doktor dedi cuma günü gel dinlemezsek gelişmeyen gebelik bnde pazartesi gideyim diyorum o zaman 7 haftalık oluyor
_Lavinya Semiha_t Benim 6+4 Ken olan ultrason fotoğrafıyla aynı gözüküyor. Kalbini biz de dinlemedik. Doktorum bir ay sonra gel dediği için bugün gittim 11+4 Ken 🤭 bugün dinledim ilk defa. Bence dediği zamanı beklemelisiniz. Daha ilerleyen haftalarda bile duyulmayabiloyor çünkü.
3mlek2bebkannesi Semiha_t benim 7+ vjinl ultrasonla duymuştuk oda çok az yine olmadı başka doktora danış canm çok erken konuşmş doktorun
_Lavinya Semiha_t Ekstra bişey mi dedi ki doktor. Yani değerde düşme kanamaniz falan mı var. Haftaniz ilerlemiş çünkü
Kokturk Semiha_t Ya canınızı sıkmayın böyle insanlara kalp atışını onuncu haftada duyan bile var hatta tavsiyem o doktoru değiştirin Benim doktorum bana net bişey görmeden ihtimalleri söylemiyor ne demek sağlıksız gebelik olabilir bu tarz insanları kafaya takıp kendinizi üzmeyin şu hayatta neyi çağırırsanız o gelir iyi şeyler çağırın
Ozlemmm59 Semiha_t canım ben de 5+6 iken görüntü aynıydı kese 1.5 cm ölçülmüştü yolk vardı doktor bebek bugün yarın canlanır dedi 6+6 da duyduk kalbini
Semiha_t _Lavinya bana cuma günü gel dedi bende pazartesi gideyim diyorum o zaman 7 haftalık oluyor siz maşallah sabırlı olarak beklemişsiniz
Selinayyy _Lavinya Bende 6+1 de gittim bebek göründü kalp atışı yok kürtaj dedi bana doktor başka doktora gittim bekleyelim dedi şuan bekliyorum yarın 8 haftalık olucam inşallah duyarım bende sizin gibi kalp atışlarını
Semiha_t _Lavinya yok hayır hiç bişey yok yani kan zaten alınmadı kese gözüktükten sonra kese 1 buçuk cm dedi yolk kesesi oluşmuş ve kalbi yeni oluşmaya başlamış dedi
_Lavinya Semiha_t Evet 😅 Çünkü öncesinde gittiğim üç doktor strese soktu beni. En son ki doktorum sağolsun bir sıkıntı olmadığını bir ay sonra gelmem gerektiğini söyledi. Bir sıkıntı da olmayınca şükür ben de öyle yaptim. Ama tabi Biraz da eşimden dolayı bekledim. En büyük pay onun 😅😅🤭
_Lavinya Semiha_t E tamam o zaman neden canınız sıkılıyor ☺️ pazartesi gitseniz bile duymama ihtimaliniz var. Bence bekleyin🌼