Merhaba anneler 🙂 14 haftalık hamileyim, hala 47 kilodayım. Kilo almıyorum ve endişeleniyorum artık :/ iyi yediğimi düşünüyorum aslında.. Hiç bukadar zayıflamamıştım :/ nezaman kilo almaya başlarım sizce? Artık yavaş yavaş kilo almaya başlamam gerekmiyor mu?