iremss Burcumaldan almanız mümkünse prima premium care, benm kullanıp memnuniyet sıralamam, prima, molfix, sleepy, evy baby şeklindeydi içlerinde en iyi primaydı
birsusamtanesiydin Burcumaldan Sleepy natural 1 numarayı kullanıyorum şu an 17 günlük kızıma . Bebeğim doğmadan almıştım yorumlarda bezin çok küçük olduğu yazıyordu ama bize tam oldu 3.300 gram doğdu kızım . 210 taneydi bitmez elimde kalır demiştim ama yarısı bitti bile ☺️Ayrıca şu an İçin pişik de olmadı .
Burcumaldan iremss bende araştırdım biraz bende primada takıldım. Birde baby turco diye bir marka var denesemmi diye düşünüyorum
iremss Burcumaldan şöyle ilk başta hassas oluyo o yzden prima çok iyi ben ilk 3 ay özellikle prima kullanıp sonradan gündüz ucuz bez gece prima kullanmştm 1 yaştan sonrada pişik hassasiyeti yoksa uygun fiytkı bez kullanmştm
Hhfff Hangisiyle başlayıp onunla devam edersen pişik olma ihtimali daha az oluyor diyor cevremdekiler bende sleepy ile başlayıp onunla devam ederim diye düşünüyorum cevremdekiler memnun kaldılar inşallah iyi gelir değiştirmek zorunda kalmam