Hanımlar dün sezaryan soldum ama biraz zor oldu ilk normal diye başladık dayanamadm sezaryana döndüm çok canım yandı normalde ama şimdide karnım çok şiş bağırsaklarım gurul gurul ama büyğk abdestime çıkamadm henüz bu karnım nasıl düzelicek bilmyiroum doktorum masaj yap dedi zor durumda kalırsan lavman ve ağrı kesici verdi böyle bir durum yaşayan varmı bebeğimi kucağıma alamıyorum çok moralim bozuk kendime bile yetemiyorum