Kızlar sekiz haftaligim ve boğazımda enfeksiyon var şişlik var bı turlu gecmiyor sprey kullanıyorum dahiliye doktoru verdi cok afedersiniz yutkunamayinca kusuyorum bebeğe bişey olcak diye korkuyorum nasıl gecicek bu enfeksiyon ya doktor bol su ve meyve dedi ama yok ne uyku ne yemek hiç bişey yok