psychologist Mltm07 37*6 da doğurdum 😍 planlı sezeryan olacaktım gün aldık ama kendi erken gelmek istedi 😁 gayet sağlıklı oldu
Evrim1906 Mltm07 36+3 de kontrole gidip acil sezaryena aldılar oğlum da şimdi 24+5im bakalım kızım kaçıncı haftada doğmak isteyecek
251020 39+4 teyim hala gelmedi kızım yarın hastaneye yatıyorum artık suni sancı ile gelmezse alıcaz sezaryenle 😂 bu kadar acele etmeyin ben O kadar alıştım ki içimde hareket etmesine sona geldim diye üzülüyorum 😢🙃
Mltm07 251020 benim çok hareketli o kadar acıtıyor ki kaburga kemiğimm yamulmuş 😓 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inş bebişi kolay doğumun olsun umarım 🙏🏻🙈