zclkkubra Yani bazı doktorlar inatla normal diyor ama tavrını koyarsan kimse karışamaz. Ben hamile kalır kalmaz sezeryan demiştim. Doktoruma gittim dedim sezeryan istiyorum hatta eşim olmaz hocam herşey normal olsun falan demişti oda eşime senide normal dogurturuz demişti 😂