Eflanur Kızlar 2 aylık hamileyim ve doktorum neo penotran bu fitili bana verdi ama 3 ay öncesi kullanılamaz diyor kullanan varmı Bi sıkıntısını gören Bi düştüğüm oldu Cok korkuyorum Bi bilgi veririmisiniz
pelince34 Eflanur çok erken kullanmayın bence. Ben gyno lomexil kullandım doktorum yazdı 9. Haftada düşük başladı. Zor durdurduk. Ama 5 ayda neo penotran kullandım ve 5 aylık çile bitti.
Eflanur Bende Bi düşük yaptım o yüzden korkuyorum Bi krem daha vermiş hamileyken kullanmak tehlikelidir diye yazıo reçetede