Kızlar kızlar merhaba, biz 14bucuk haftaligiz. Pek aşermedim. Oyle cok istahim da acilmadi. Ama bugun bir tuhafim. Canim bir seyler istiyor ama bilmiyorum. Turşu sandim yarim kiloya yakin az tuzlu ev tursusu yedim, kesmedi. Bulamiyorum ne istedigini😅 Bu gidisle onume geleni yicem. Yardim edin bana, boyle zamanlari nasil atlatiyorsunuz?