Kızlar benm büyük ihtimal sezeryan olucak rahim sekl bozuklgu dan dolayı. Bnde önden dügmeli geçerlik takımlarından almayı düşünuyordum 2 tane. Bgun arkadaşım boydan olanlardan al bnce dedi çünkü giyemiyorsun. Alttan faln bakılıyor sürekli kanaman oluyormu diye dedi. Bnde kullanacgm birsey alayım demiştm