Kızlar ben 13 haftalık hamileyim hamileligimi ilk öğrendiğim günden beri hep kanama problemim var dün doktora gittiğimde doğuştan rahmimim kısa olduğunu ve bebeğin düşmeye çalıştığını söyledi serklaj dikişi atilcak aranızda serklaj dikişi atılıp bebeğini sağlıklı bı sekilde kucağına alan varmı?