Merhaba arkadaşlar bugun transferimin 9. Gunumdeym bu güne kadar kasıkta batmamar kramp seklinde ağrılar göğüste şişkinlik bel ağrısı hepsini yaşadım ta ki düne kadar bugun ilk defa hafif bi kanama gibi kahve rengimsi leke geldi cok korktum yardim edermisiniz sizce neden olur böyle birşey