Merhaba kızlar birşey danışacağım ben 34 Haftalık hamileyim biraz annemde biraz kayinvalidemde kalıyorum sıra anneme gitme sırası simdi eltim hasta iki çocuğu var küçük başka şehirde yaşıyor kayinvalidemide yanına çağırdı oda gidecek 15 yaşında kaynım var okula gidip geliyor öğlenleri yemek yemeye geliyor ve kayinpederim yalnız kalacak yemek yapan olmayacak diye kayınvalidem gelene kadar kayinvpederimlr mi kalmaliyim yoksa anneme mi gecmeliyim anneme gitmek istiyorum eşime nasıl söylemeliyim