Gizemnygz ben yaptım ama bben sadece 10 dk epidural aldım çeyrek doz aldım çünkü 8 cm açıklıkla hastaneye gitmiştim ve sadece 1 saatlik uykuyla olduğum için yalvarmistim takın dinleniyim 10 dk diye daha fazla veremeyiz açılman çok demişti o 10 dk da sancım dakikada birdi ve hiç hissetmedim düşün şiddeti azaltır dediler ama ben hiç hissetmedim o sancıları 10 dk boyunca ve karnım uyuşuktu doğumdan sonra 3 gün bel ağrısı çektim doğumdan çıkar çıkmaz mide bulantısı yaşayıp iki gün kadar sürekli istifra ettim epidural takıldığı gibi aşırı bi üşüme ve titreme vardı birde