2melekannesi_ Genelde gece uykuda suyum geldi falan diye okuyorum ama sizde nasıl oldu kızlar? Su/nişan gelmesi, sancıların başlaması gece mi oldu gündüz mü?
psychologist 2melekannesi_ ben anlamadım ne zaman başladı gün içinde sancım varmış ama bebek vuruyor sanıyordum meğer sancıymış kontrolde öğrendim. Ama zorunlu sezeryan olacağım için ertesi gün sabah aldılar
SutlacimiYedimmiBen 2melekannesi_ ilk oglumda sabah saat 5te suyum gelmisti hataneye gtmistik hemen ikinci oglumda ise sabah saat 5e 15 dk kala sancim basladi 8de hastaneye gttik 8.24te oglum dogdu
sedefyrs1101 Gece sancım geldi sabaha kadar bekledim 1den sabah 8e kadar evde çektim Sancımı nişanım geldi suyum gelmedi tam açıklıkla hastaneye gittim 1 saat sonra 9 da doğurdum zaten 😇
2melekannesi_ sedefyrs1101 yaa maşallah ne kadar güzel hızlı doğum benim de hayalim😍 önce sancı geldi sonra mı nişan geldi?
sedefyrs1101 2melekannesi_ Evet önce gece 1de sancım geldi sabah 7 buçuk da nişanım geldi 😇 Suyumun gelmesini beklicektim Allahtan beklememişim walla evde doğuracakmışım yoksa 😂
2melekannesi_ psychologist genelde sancılar ayırt edilir diyorlar ama bilmiyorum ben de bazen acaba farketmezsem diye düşünüyorum. Öncesinde nişan falan gelmiş miydi sizin?
psychologist 2melekannesi_ yok gelmedi. Zaten pat diye doğurululmuyor😀 uzun sürüyor ben eve gittim sabahına sezeryana aldılar mesela hala gelmemişti 😁
Busra624 sedefyrs1101 nişanı nasl.anladn canm kahverengi leke gibi miydi bazen şeffaf da olabiliyormus
2melekannesi_ SutlacimiYedimmiBen vücut uykuda gevşeyip rahatladığı için genelde gece uykuda su geliyor diyorlar sizin de öyle olmuş demekki☺️ Ben de her gece uyurken suyum gelir inşallah diye uyuyorum ama yok🤷🏼♀️
sedefyrs1101 Busra624 Pembemsi bişeydi canım çok koyu kahverengi değildi ama açık kahverengi pembeye kaçan bi renkti:)
sedefyrs1101 Btl2652 Yokkız köyde yaşıyorum hergün düğün oluyordu hep oynadım ondan mı bilmiyorum artık 😂