Merhabalar tatlış annelerde anne adayları. 36 haftalık hamileyim kontrollerim bugüne kadar Ankara Etlik Zübeyde hanım hastanesinde oldu doktorum da var bende numarası var istediğimde ulaşabiliyorum falan ama doğumumu koru hastanesinde yapma fikri takıldı aklıma biraz bi süredir çünkü sanırım Zübeyde hanımda normal doğuma doktorum girmiyor keza özel oda sorunu da olabilir diye düşünüyorum. Korona da yine çok arttı annem kalacak refakatçi bebek ve annem açısında koru hastanesi daha mı hijyenik olur diye kafamda deli sorular bir taraftan da 9.500 dediler koru hastanesinde o parayı vermek de biraz zoruma gidecek gibi :( Bana yardımcı olabilecek Zübeyde hanımda doğum yapan ya da yapan birisini tanıyan var mı?