tnzl
tnzl bende mükerrem beye gidiyorum canım,muayene ücreti 100 lira,Doğum ücretleri de 2650 2000 arası değişiyor odasına,normal ve sezeryanına göre,çok çok ilgili bir doktor diyemeyeceğim şahsen bana karşı öyle,Doğuma az kaldı biraz daha erken olmuş olsa belki başka bir doktoru tercih edebilirdim..
İmkanlar elverdiği sürece normal yaptırdığını duydum,sezeryan diye bir takıntısı yokmuş hatta liman hastanesinde sezeryan ücreti daha ucuz,normal Doğum daha pahalı