Umutluanne1 saol canım .evet hiç malesef embriyo kalitesi soylemiyolar transfer anında soruyorum.nasıl embriyo diye kalite deyip geçiyorlar bilmiyorum ama benim daha önce amh 1.56 filandir o zaman 5 yumurta toplandı aynı kilinikte ama erol beyin kendisine gidince amh 1.15 olduğu halde 13 tane yumurta toplandi.bence o kilinikte devam edeceksiniz erol beyin kendisine gidin