a-melis 2 gün önce doğum yaptım bugünde taburcu oldum evde kendiniz pansuman yaptınız mı hemşire bana yapma dedi
Busrakzlkc a-melis doktor tercihi aslında. Benim çalıştığım yerde de eve gidio pansumanı açın duş alın sonra bişi yapmanıza gerek yok diyoruz. Sadece kuru tutulması gerekiyor. Bi sıkıntı yaşayan olmadı
Zeze2454 a-melis Bende 6 gün oldu sezaryen olalı doktorum 2. Günü duştan sonra bandı aç pansuman yap öyle kalsın dedi yani sürekli pansuman yaptır felan demedi
Azizinannesi2 a-melis Ben pansuman yapmadım ama eski dikiş olsa olurdu pansuman şimdi estetik dikiş ben hastaneden çıktıktan 2gun sonra duş bile aldim
Busrakzlkc a-melis saç kurutms makinasını çok yaklaştırmadan tutun. Hemen kurur. Islak kalmasın. Göbeğiniz katlanmasın eger katlanırsa dikişler terler oda enfeksiyon yapar göbeğiniz varsa arasına peçete koyun kuru tutar başka bişi yapmanıza gerrk yok
Kumsallina95 a-melis benim bildiğim pansuman vs yapılmaz zaten estetik dikiş değilmi sizinki ben 7 sene önce doğum yaptığımda 1 hafta sonra doktora gitmiştim bandı çıkardı bitti gitti birşey yapmadım
Ozlemm1303 Benim taburcu olmadan önce su geçirmez bant taktılar o gün duş aldım 4 gün sonrada kontrolde doktor bandı çıkardı pansuman falan yapılmadi estetik dikiş olduğu için