Muhkubhuma Merhabalar. 20 haftalık hamileyim. Vajinamda bel tutulması gibi bir anda giren bir ağrı var. Adımımı atmaya korkuyorum yürüyemiyorum. Bu şekilde ağrısı olan oldu mu acaba
Meloscuk Muhkubhuma benim de vajinada batma ve doygunluk hissi vardı dr sordum posizyondan kaynaklı olabilir demişti . ama yinede dr sor çünkü benki yürümeye engel olacak kadar değil sadece yatarken döndüğüm zaman oluyordu
Tugcevemercimek Muhkubhuma bendede olmuştu özellikle yürürken doktora gittigimde bebek dönmüş kafası aşağıdaydı birde magnezyum verdi cok iyi geldi
Ecegunes Muhkubhuma bende 28 haftalığım benim de vajinamda batma oluyor özellikle yere çömeldiğimde ve fazla iş yaptığımda aynı zamanda baskı da oluyor
Muhkubhuma Meloscuk benim otururken bir şey yok yürürken adımımı atarken var. Baskı yaptığı için bu kadar ağrı olabilir mi çevremdekiler ailem hepsi çok şaşırıyor böyle bir şeyi hiç yaşamadık diyorlar
Meloscuk Muhkubhuma yani ordaki bağlardan ve kaslardan kaynaklı olabiliyormuş ama yinede dr sor çünkü servikal yetmezliğindede bu belirtiler oluyormuş .
Muhkubhuma Bebekte bir sıkıntı yok dedi doktor. Üç farklı doktora gittim. Magnezyumda içiyorum. Vajinama giren ağrıyı tarif edemem ne yapacağımı şaşırmış durumdayım artık. Teşekkürler mesajlarınız için