Merve2234 Kızlar pazartesi sezeryan oldum sütüm var ama yetmiyor . Yara oldu hep hemşireler bebek sarılık olmasın diye önce az emzirtip sonra mama verdirtiyor sizce böyle yapsam beni tamamen bırakır mı ? Tecrübelerinizi yazarsanız 😪
Kbrayankkk2 Merve2234 Sürekli meme ver emzir o emdikce cektikce cogalir sut yara olur ilk defa emzirdiğin için benimkide yara cok oldu çığlık cigliga emdirirdim acidan.mama her hemsire veriyor doymuyor diye banada verdi 3,4 defa verdim sonra vermedim sürekli sute dayandim sut verdim
Temmuz-3407 Merve2234 Bende pazartesi sezerysn oldum, meme ucu kremi alın bol bol sürün, şık şık emzirin sutunuz artar, incir kompodtusu, şekerli su, açık çay bisküvi önerdi bana Dr.
Babyturan Merve2234 bende gögüs ucu kremimi ve gümüş kapaklarımı aldım. 35. Haftamda sürmeye başlıcam bana cevremdekiler söylediler doğumdan önce başla diye . Ve doğru olanda sıksık emzirmekmiş emzirdikce birde beyaz dut kurusu çayı ve hurma coğaltıyormuş canım. 😌