Ozlem2904 Hanimlar yarin dogumum olucak, b gun yatis olucak eve gelince corbam olsun istiyorum. Gaz yapmayacak baharatsiz sut yapabilcek corba onerileriniz var m?
Kbrayankkk2 Ozlem2904 Ayran çorbası yapmıştım annem bana yayla corbasi diye de gecer bi tencereyi bitirmiştim 🤷🏻
mervebuglemtkn Ozlem2904 bizde pekmezli tereyağlı çorba yaparlar mucize şekilde süt yapıyor ve yumuşacık yapıyormus karnını içini temizliyor der büyükler. Her lohusaya hemen onu yaparlar ılık ılık icirirler adı şirinli çorba derler. Ben daha dogurmadim bir ay var ama annem doğumdan sonra yapar antep-maras bu taraflarda bilinir
Kbrayankkk2 alparslanannesii1661 valla aynen ben soğuk sicak da içerdim acikirdim ayran corbasi gece bile kalkar icerdim 2 tencere yaptirmistim😂
alparslanannesii1661 Kbrayankkk2 bende 1 tencere yaptirdim yarisini kaynana yemiş 😂😂😂😥😥😥 Sut dolsun biciklerine diye heralde
Kbrayankkk2 alparslanannesii1661 Ben çok severim ya beceremem diye yapmiyorum çok istiyorum sütüm cekcek şimdi shsh
Kbrayankkk2 alparslanannesii1661 Oglana kim bakcak kahvaltı bile düzgün edemiyorum 1 bucuk 2 de ediyorum uyutuyorum oyle kuduruk oglanim var😂
Ayse_88 Ayran çorbası ve pirinç çorbası yaparlar bizimkilerde birde hasıda yaparlar süt yaparmış. 🙃😊😊