sevgitekes Kızlar 18+4 üz 1 haftadır hissediyorum sezaryen yerimin orda hatta az daha aşağıda da oluyor normal mi çok aşağı ztn bebek eşi aşağıda bebek de öyle aşağı yerleşmiş ilerleyen haftalarda çıkması lazım demişti sizinkiler nasıl