Oylesine6161 9+6 lik hamileyim 6+0 dan beri ara ara kanamam oluyor polisgesteron kullanıyorum bu şekilde olup sağlıklı gebelik geçiren var mı son günlerde kasıklarım da ağrı da oluyor
Tugba006 Oylesine6161 merhbalar geçmiş olsn benm 4 ay sürdü kanamam . Doğumuma 9 gün kaldı içinizi ferah tutun❤️
bilgegk Oylesine6161 Merhaba 7 haftalikken basladi 12+5 haftalik olduk malesef hala devam ediyor haftada bir igne artı progestan kullanmaya devam ediyorum
Oylesine6161 Teşekkür ederim hepinize güzel anneler inşallah hepimiz sağlıklı bir gebelik geçirir evlatlarımızı kolaylıkla kucağımıza alırız 🥰