Fatmaaaa 27+0 haftalık hamileyim. Karnim bazen yırtılacak gibi hissediyorum. Yemek yerken aşırıya kaçma ma rağmen. Çok sıkıntı oluyor bu şekilde problem yaşayan var mi? Çözüm önerisi olan
Kevsersepettttt Fatmaaaa biraz zeytin yağı sürün yumuşasın kabız yada gaz sorununuz varsa iyi geliyor ben yapıyorum öyle olunca bana iyi geliyor deneyin bi zeytin yağının zararı olmaz