Benim dıha önce bir düşük oldu bide kalbi durdu kürtaj oldum sonra yine hamile kaldım kanamam oldu ilaç verdi Kansulandirici iğne verildi şükür sorunsuz dogmum oldu çocuğum iyi şimdiye 8 hafta 6 günlük hamileyim dÜn doktora gitim doktorum deyişmişti ona durumu anlattım ama o kullanma dedi benim içim hiç rahat etmiyor diyince yine verDi Kansulandirici iğne bişey olursa sorunlu ben olmim dedi bende aldım ve kullandım sizce zararı var mı