Sumeyye_066 Kızlar adetim 6.7 günlük bi gecikme oldu bi kararla test aldim yaptım bana olumsuz geldi yardımcı olur musunuz adet takvimi de attım test için erken mi yaptım acaba https://linksharing.samsungcloud.com/i64uK5MCmy3D
hemsiree Sumeyye_066 olumsuz gözüküyor canım 😕 normalde reglinde gecikme yaşayan biri değilsen 1 hafta sonra regl olmazsan tekrar test yap
Elifgoktug1 Sumeyye_066 6 7 günlük gecikmede çıkması lazım aslında adetiniz düzenli ise bide kan vermeyi deneyin
dugmeannesi Göz yanılması mi bilmiyorum ama sanki bende görür gibi oldum. Bence biraz bekleyin sabah ilk idrarinizla yeniden bakın .