Denizz1996 Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim bugun kontrole gittim nst istedi doktor nst de hafif ağrı çıktı bol su iç dedi doktor 2 hafta sonra gidicem tekrar 2. Gebeliğim benim gibi olan var mı normal mi acaba yada çok yorulduğumdan mı oluyor