Mzi1 eğitim hastanesine kadin doğuma hic gitmedim dahiliyeye gittim dahada adim atmam dedim.. semaver kavşağında yüzyıl üniversitenin ek binasi var oraya da gittim en azindan kalabalik degil eğitim arastirma göre daha nezih..tahlillerimi filan hep ek binada yaptırıyorum devlet hastanesi düşünürsen buraya git derim… hayir seyithan beyden cok memnundum hala memnunum ozel bi sebepten değiştiriyorum gurcan beyde normal hasta takibi yaptığını duyunca ona gitmek daha iyi olur diye düşündüm.