serrakrklh Güzel annelerim ben şuan 19+4 üm ilk gebeliğim doktorum 3 gün önce 1 ay sonra gel detaylı ultrasonla organlarına falan bakıcaz dedi sizce gerekli midir yaptıran annelerim fiyatı ve amacı nedir
Sinemmmmm58 serrakrklh tabiki gerekli devlette ucretsiz yapiyorlar ozeldede ankarada oturuyorm 570 tl fiyat almistim
mutlufatos19 serrakrklh nerde yaşıyorsunuz tabikide gerekli çocuğun herşeyine bakıyolar ben devlete gittim perinatoloji diye bi bölüme özeldede 120 tl idi
kuzeyinannesiiiii serrakrklh evet gerekli tabiki ben hicbir test yapmadım ama detaylıyı yaptırcam kesinlikle yapılması gereken birsey bence bende yarın sabah gidicem inşallah doktorun muayenesiyle birlikte 425 tl
Yagmurdgdgn13 serrakrklh Bitlis’te yaşıyorum. Burda özelde 450 dediler.ama yaptırmadım.yani fiyattan dolayı degil yapmak istemedim.
Biyiklikedi Sinemmmmm58 Merhaba, nerede yaptırdınız acaba? Bende Ankara’dayım da. 1 ay sonra gitmeyi düşünüyorum detaylıya özele gitmek istiyorum.
Zambak55 Sinemmmmm58 izmir de hiç bir devlet yapmıyor özel de 700den aşağı yok ne yazık ki ama tabi ki yaptrcm
Sinemmmmm58 Biyiklikedi ben daha yaptirmadm subata gun verdiler devlette yaptircam sehir hastanesinde ama mamak su tip.merkezi var ayriyeten oraya gidiyorum muayene ucreti 80 tl detayli ultrason 570 tl demislerdi canim ben esim kaza yapip calisamadigi icin devlete gitmek.zorunda kaldm
Esrayel my116 net görüyor musunuz peki bir kaç gün sonra bende gidecem inşallah neler oldu çok merak ediyorum
user124578 serrakrklh 22 23 hafta gibi gidin bir ayı beklemeyin geç olmasın çok , ve önemli bir şey tek tek herseyşne bakılıyor iç organlarına kadar
Babyturan serrakrklh bence gerekli bende orduda yaşıyorum medicalde yaptırdım 750 tl idi burda 😊 Herşey en ince ayrıntısına kadar inceleniyor düşünün içiniz rahat etmez mi 😌 Bir şey çıkmış olsa bile erken müdahaleler var sağlığı için, bence gerekli 😌
Biyiklikedi Sinemmmmm58 Anladım, teşekkür ederim bana ters biraz etlik tarafında oturuyorum. Eşinize de çok geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda iyileşip, çalışabilir. Bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız İnşAllah 🤲
Fdnlkmn serrakrklh gerekli tabi tarama testlerini yapmadım ama detaylı doktorum da önerdi. ben başından beri özele gidiyorum doktorum perinatoloji bölümüne yönlendirdi 120₺ verdim.
my116 Esrayel her organını gösteriyor doktor parmaklarını tek tek saydırıyor en güzel kısmı renkli fotoğraf verirken oluyo 🙂 allah sağlık versin tabi en önemlisi o 🙂