Merhaba herkese,öncelikle ilk tecrübe bildiğim bilmediğim çok şey var siz tecrübeli annelere sormak istedim .haftaya bugün doğurmuş oluyorum sezaryenle. Her anne de olduğu gibi bende de sütüm gelir mi gelmez mi korkusu sardı biraz .ne yapabilirim yada siz neler yaptınız. Herkese teşekkür ederim