Patito__ Hatice44 bence hastane icin yeterli ilk zten cok uzaklar gelmez 40i cikana kdr snra mevlutte dha cok yaptirmayi dusunuyorum hastane icin sdce cikolata yaptiracagm normal dogm dusunuorm nasl ayarlicksam artk bilemiyorum
Yesimmm93 Hatice44 ya ben aldım bıseyler 40 tane ama şuan pişmanım kim gelicek ALLAH İÇİN en fazla 6 kişi 🙄
Mineebd Hatice44 ay yorumları okuyunca ben çok mu abartıyorum diyorum ama ben en az 80-100 tane yaptırıcam. Çevre çok kalabalık, kendim hemşireyim ve çalıştığım hastanede doğum yapacağım kısmetse bana anca yetee 😩😩
Patito__ Hatice44 bn hastanede sdce yaptirablrsem cikolata yaptircm onda normal dogum olursa ayatlamak zor sonra mevlut yapacm insallah ozmn dagitacagm hediye falan
Hulyarecep Bende 25 er adet yaptırdım hediyelik canım nasip kısmet olursa İnşALLAH hastaneye gelenlere vereceğim biziö çevremiz kalabalık teyzemler dayımlar halamlar Amcamlar kuzenlerım hepimiz yakın oturuyoruz nasip kısmet olursa hepsi gelecek İnşALLAH ikramlık olaraktan cıkolata yaptıracağız annem bir kaç birşey yapacak 🙈 eğer kalabalık 😊😊 eve gelenlere de verebilirsin arta kalanları güzel bir anı olur 🤗
Hatice44 Hulyarecep bizde kalabalığız canım ama ben başakşehirde oturuyorum bütün akrabalar gopta. Doğumumda gopta olacak inş🙏🏻 Karar veremedim ne yapsam yaa 25 tane yapayım en iyisi😂 Fazlası zarar ya boşversene 😝😝kimse hak etmio valla herkesten nefret ediyorum zAten bu aralar😂😂😂😂
Yesimmm93 Hatice44 aynen valla kimse hak etmıyor 😂 kız bide millet süsleri görüp demezmi gelemezsekte isteriz bende açık açık dedim gelemeyen kimseye vermem diye 😂😂
Mineebd Hatice44 bende oyle dusundum. O sebeple eminonunden toplu alisveris yapip herseyini kendim yapacagim izne ayrilinca