Umtlanne Ben de 50 lik yaptırdım,Sınır 140 benim 141 çıktı😣 Doktorun hafif yüksek dedi. Evde şeker ölçümü yap üç öğün açlık ve tokluk şekerini kaydet bir hafta dedi. Ben de eczaneden temin ettim aleti, ölçtüm her gün. Şükür düşük çıktı tokluk bile 120’yi geçmedi hiç. Doktorum da sıkıntı yok dedi