Pamukkizim Kızlar 8 gün önce doğum yaptım bebeğim iyiydi herşey iyi gidiyordu çok şükür ama dundendir bebeğim yumurta sarısı renginde kusuyor ilk kızım doğduğunda böyle kusmuştu kuveze almışlardı çok korkuyorum bunu da alırlarsa diye sizce alırlar mi
Btl-Als Pamukkizim Bence doktora götürmelisin daha önce Kızında olmuş zaten bilgilisin ama korkma inşallah birsey çıkmaz