alyabebekkk Merhaba🌺 30 haftalık hamileyim bugün nst de sancı çıkmış ama sancı hissetmiyorum, doktor bir serum takıl sonra tekrar çekelim dedi serumdan sonra güzel çıktı. Sorun yok doğum sancısı olsa geçmezdi dedi progestan verdi benim gibi olan var mı?