Umudayolculuk36 Yeni doğum yaptım Kızlar 1ay sonra doktorum muayeneye çağırdı altan bakıyor mu ona göre hazırlıklı gideyim napıyor
Omerberat Umudayolculuk36 ultrason ile rahme bakıyor ve smear testi için numune aldi o yüzden masaya yatmıştım maalesef
yigitegenin_annesi1 Umudayolculuk36 beni 10 gün sonra çağirri ama gitmicem iyleştim sayılır muayene ederken çok can yakıyorlar git gite kötü olıyor iyilşeme süreesini uzatıyorlar bence
Omerberat Umudayolculuk36 belli yaştan sonra her 5 yılda bir yapılması gerekiyor,acı eşiğin yüksekse sorun yok,ben cekindigim için biraz zor oldu ama can acımıyor da utandigim için,sonuçta sağlık için
Umudayolculuk36 yigitegenin_annesi1 10gün sonraline bende gitmedim canım ama 40çıkına gitmem lazım toparlandık mı baksınlar