Grc05_ Merhaba güzel anneler 10+3 deyim bulantılarım hala gecmedi agzımın içi acı ne yapmalıyım aksamları yemek yiyemıyorum sizler bu durumda neler yaptınız
Duy_gu Grc05_ prilam iste canım Dr dan aksam yatmadan 2 adet içiyordum gün içinde bulantım olmuyor dı
Seherdmrkl Grc05_ 10. Hafta bulantın bitmesi için çok erken zaten. Doktordan prilam iste o rahatlatır biraz. Dayanması zor biliyorum ama bir süre sonra geçer merak etme.
Sevdapl Grc05_ 6. Haftayım tatsız tuzsuz şeyler yiyerek ayakta durmaya çalışıyorum. Yemek düşüncesi bile midemi bulandırıyor.