Arkadaşlar merhaba,9 haftalık hamileyim ilk haftalar erdem hastanesinde ayça hocaya gittim sonra Google yorumlarına denk geldim hep mahkemelik falan olayları gördüm, sonra sancaktepe bölge hastanesinde pınar hocaya gittim, pınar hanım o kadar yoğun ki inanılmaz derecede randevulu gittiğim halde 2 saate yakın bekledim, dün öğlen kanamam oldu acil bir şekilde gittim aynı hastaneye ama kimse ilgilenmedi kimi doktor doğumda kimi doktor yemekte kimide almadı koskoca özel hastanede yoğun kanamayla bir buçuk saate yakın bekledim, sonrasında düşük ilacı ve iğnesi verdi, kan uyuşmazlığını kendim hatırlattım onun içinde zor bulunan bir iğne verdi o iğne 2 gün sonra gelicek, 9 haftalık hamileyim kan uyuşmazlığı iğnesini yeditepe üniversitesinde hemşire olan kuzenim kadın doğum doktoruna sordu bu iğne için erken olduğunu nasıl yazıldığına şaşırdığını söylemiş, ne yapmalıyım başına böyle şeyler gelen var mı ve acil bana önerceğiniz doktor var mı tekrar muayene olmaya gideceğim.