_Lavinya Esraates Niye olsun ☺️ olmaz inşallah fırında zaten iyi pişer çiğ kalma ihtimali yok. Yine de belirtin siz🌼 Afiyet olsun
_Lavinya Esraates Ay yaptırdım demişsiniz😅 gözünüze çiğ gözükürse kendi fırınınıza atın dursun azcik 😅
PrensesFiona Esraates kız ne zararı olcak Allah aşkına ye gitsin😅 protein desen var sebze desen var. Bir Konyalı olarak her ay mutlaka yapar yeriz yani. Etliekmek candır 😋🤗
Esraates Tm ozman bugunluk yiyim hep yemiyorum zaten genelde hep sulu yemekler tukettim hamilelikten beri 😀