Kızlar 2 aydır midem bulanıyor katı şeyler tuketince dahada artyo sanki bende çorbayla beslenmeye çalsyrm bir sıkıntı olmaz demi kahvaltı bile doğru düzgün yiyemiyom meyveyle çorbayla duruyom bunları yemeyince de ne ilaç içerim ne de rahat olurum gene bi nebze iyi geliyo siz ne yaptınız bu dönemde Kızımda okadar iştahlı biriydimki bunda niye böyleyim bende anlamdm