Aysee_35 Bir paket büskivi yedim sütle, sonrasına sancım başladı ilk defa normal mi ya Adet agrısı gibi sancı oldu ilk defa o da. Şaşırdım. Ne yapayım bilmiyorum 33 haftalıgım şuan
gly_frkn Aysee_35 bende 33 haftaligim canm yalancı sancı olabilir bendede oluyr özellikle tatlı çikolata yedgm zaman
Aysee_35 gly_frkn aynen ya sanırım yalancı sancıydı ama adet agrısı gibi. Yalancısı buysa gerçeğini düşünemiyorum 🙈😞 yattım baya Bi hatta dalmışım geçti gitti şükür. Ben daha çantamı hazırlamadım ya. Yıkadım kıyafetleri ama ütülemesi kaldı. Hazırlasam iyi olacak sanırım 😞
dugmeannesi Süt pastörize süt değilse gaz yapmış olabilir o yüzden de kasiginiz sancimis olabilir . Bebek hareketi varsa sıkıntı olmaz . Tatlıyi çok seviyor bu bebisler
ozgese-s Adet sancısı gibi sancılar bende de var sabah yürüyemiyordum cuma doktora gidicem bakalım yalancı sancı olabilir diyolar 😔